Lenor – marka, która liczy się z Twoimi zmysłami
Współczesne tempo życia nie pozostawia nam zbyt wielu chwil na relaks i zwolnienie. Jesteśmy zmuszeni do nieustannego biegu i gotowości na nowe wyzwania, radząc sobie z tym, co przynosi każdy dzień. Gdy obowiązki domowe i kariera pochłaniają znaczną część naszego harmonogramu, znalezienie choćby krótkiej chwili odpoczynku staje się prawdziwym wyzwaniem. Warto jednak nauczyć się czerpać przyjemność z najprostszych rzeczy, koić zmysły i łapać te najdrobniejsze momenty wytchnienia.
Wiemy, że zapach ma ogromną moc. To właśnie węch jest jednym z najważniejszych zmysłów. Co ciekawe, aromaty oddziałują bezpośrednio na układ limbiczny, który odpowiada za emocje, zachowania i wspomnienia. Zapach potrafi wywołać wzruszenie, radość, nostalgię, a nawet przenieść nas myślami w konkretne miejsce czy sytuację. Ma również niebagatelny wpływ na nasze samopoczucie, co sprawia, że aromaterapia zyskała w ostatnich latach ogromną popularność, jako skuteczne narzędzie wspierające relaks i regenerację.
Doskonale rozumie to producent marki Lenor, firma Procter & Gamble, która stworzyła linię Lenor Perfume Therapy. Dzięki zastosowaniu technologii olejków zapachowych, wyjątkowy aromat może towarzyszyć nam przez cały dzień. Rano - gdy budzimy się w otoczeniu świeżej, pachnącej pościeli oraz w ciągu dnia, gdy sięgamy po ubranie lub wieczorem - otuleni miękkim kocem na kanapie.
Różnorodność, która koi zmysły
W linii Lenor Perfume Therapy znajduje się siedem wariantów, które dostarczają różnorodnych wrażeń olfaktorycznych, kojących zmysły i poprawiających nastrój. Lenor Perfume Therapy Cherry Blossom & Sage to najnowsza propozycja, której delikatne nuty kwiatu wiśni i wody różanej wprowadzają w stan błogiego ukojenia. Miłośnicy aromatów kwiatowo-owocowych odnajdą harmonię w wariantach takich jak Floral Bouquet, Diamond Figs & Lotus Water czy Orange & Verbena. Powiew świeżej, morskiej energii zapewnia Ocean Breeze, który rozkoszuje zmysły nutami ylang-ylang i paczuli. Z kolei Cedar Wood & Pine Tree przenosi nas wprost do lasu, dzięki relaksującym aromatom drzewa cedrowego i sosny. Nie można pominąć kultowego wariantu Orchid & Vanilla - eleganckiej kompozycji, w której szlachetna orchidea współgra z nutami wanilii i bursztynu, tworząc zmysłowe doświadczenie.
Tworzenie kompozycji zapachowych to sztuka, którą zajmuje się grono inżynierów oraz ekspertów P&G, w tym perfumiarzy, o perfekcyjnej znajomości substancji zapachowych.
Aromat poprzedzony licznymi badaniami
Z potężnej mocy zapachu zdają sobie sprawę eksperci pracujący w Centrum Innowacji P&G w Brukseli. To tu, w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, powstają innowacje, które są wykorzystywane w produktach marek należących do Procter & Gamble, w tym również marki Lenor. Tworzenie kompozycji zapachowych to sztuka, którą zajmuje się grono inżynierów oraz ekspertów P&G o perfekcyjnej znajomości substancji zapachowych. Każdy zapach ma swoją unikalną formułę, a jego stworzenie poprzedza długotrwały i skomplikowany proces, w którym uczestniczą również konsumenci dzieląc się opiniami na temat innowacyjnych produktów od etapu pomysłu po końcowy produkt.
Procter & Gamble każdego dnia zagląda do świata konsumentów, by lepiej zrozumieć ich codzienne wyzwania. Marka obserwuje, jak ludzie korzystają z jej produktów, towarzyszy im w ich codziennym życiu, analizuje opinie, zachowania i nawyki. Celem jest nie tylko poznanie oczekiwań, ale również dostrzeżenie tego, co można jeszcze udoskonalić. Każdego roku specjaliści P&G przeprowadzają szczegółowe wywiady z ponad 10 tysiącami konsumentów oraz realizują ponad 1000 badań naukowych. Firma przeznacza na badania i rozwój ponad 2 miliardy dolarów rocznie, co pozwala jej tworzyć produkty dopasowane do rzeczywistych potrzeb użytkowników.
Za sukcesem marek P&G, takich jak Pampers, Head & Shoulders, Ariel, Fairy, Gillette czy Oral-B, stoją realne, spełnione potrzeby milionów użytkowników na całym świecie. Produkty tej firmy trafiają do ponad 800 milionów osób w 57 krajach, a w każdej sekundzie sprzedaje się aż 400 sztuk produktów P&G. Takie wyniki to rezultat dogłębnej wiedzy o konsumentach, wspieranej przez wyspecjalizowany dział Analytics & Insights, który przeprowadza kompleksowe badania i analizy. W innowacyjnych centrach badawczo-rozwojowych powstają rozwiązania, które są nieustannie testowane i udoskonalane, aby realnie wpływały na poprawę jakości życia, zdrowia i dobrostanu użytkowników na całym świecie.