Fairy - marka, która liczy się z Twoim czasem
Sterta talerzy z zaschniętymi resztkami kolacji, kubek po porannej kawie z widocznym śladem espresso, rondel po tłustym sosie, którego nawet długie namaczanie nie ratuje. Znasz to? Zmywarka miała ułatwiać życie, a zamiast tego, po zakończonym cyklu, wciąż wyjmujesz niedomyte naczynia. Skuteczność, szybkość, wygoda – to nasze podstawowe oczekiwania wobec zmywania. Marka Fairy pokazuje, że można je łatwo osiągnąć, i to bez kompromisów, takich jak długie, czasochłonne cykle. Z kapsułkami Fairy Platinum Plus zmywanie może być szybkie i efektywne
Zmywarka – czy aby na pewno ułatwia życie?
Zmywarka jest stałym elementem wyposażenia polskich domów. Dzięki niej oszczędzamy czas. Wystarczy włożyć do niej brudne naczynia, włączyć program i po kilkudziesięciu minutach wyjąć czyste i lśniące talerze lub kubki. Tylko czy aby na pewno to takie proste?
Wielu użytkowników zmywarek narzeka, że efekt ich pracy pozostawia wiele do życzenia. Czasem na talerzach, kubkach, a zwłaszcza na garnkach i patelniach, wciąż widać resztki jedzenia. Decydujemy się zatem na wstępne mycie ręczne albo wybieramy długie cykle zmywania. Podwójne mycie na pewno pomaga, ale mija się z celem. Bo co z oszczędnością czasu?
Czy można skutecznie i szybko zmywać naczynia w zmywarce, unikając wstępnego płukania pod bieżącą wodą? To pytanie zadaje sobie wielu użytkowników, szukając wygodnych i efektywnych rozwiązań.
Firma Procter & Gamble postanowiła znaleźć na nie odpowiedź. W ten sposób powstały kapsułki Fairy Platinum Plus – detergent, który radzi sobie nawet z trudnymi zabrudzeniami w krótkich cyklach, oszczędzając cenny czas.
Skuteczne i szybkie mycie naczyń
Skuteczność mycia w zmywarce zależy od kilku czynników – czasu, temperatury, technologii wykorzystanej w urządzeniu oraz rodzaju detergentu. Im dłuższy cykl, tym więcej czasu na rozpuszczenie tłuszczu i zaschniętych resztek.
W krótkich cyklach zmywania usuwanie tłustych zabrudzeń wydaje się trudniejsze, dlatego kluczową rolę w takich warunkach odgrywa środek czyszczący. Standardowe detergenty nie zawsze radzą sobie w takich sytuacjach, co stwarza konieczność wstępnego płukania naczyń lub ponownego mycia – a to przeczy idei wygody i oszczędności czasu.
Właśnie dlatego potrzebne są innowacyjne rozwiązania, które umożliwią skuteczne mycie nawet w krótkich cyklach. Naukowcy Procter & Gamble w Centrum Innowacji w Brukseli opracowali kapsułki Fairy Platinum Plus. Wykorzystali do tego specjalnie opracowaną formułę, która łączy mieszankę surfaktantów i enzymów, zaprojektowanych do efektywnego działania nawet w krótkich cyklach. Jednym z najważniejszych elementów tej technologii jest system szybkiego uwalniania, dzięki któremu tabletka zaczyna rozpuszczać się natychmiast po kontakcie z wodą. To sprawia, że składniki aktywne działają od pierwszej minuty cyklu, skutecznie usuwając tłuszcz i uporczywe zabrudzenia. Dzięki tej innowacji mycie w krótkim czasie jest równie efektywne co w dłuższych programach, bez konieczności wstępnego płukania naczyń.
Technologia dopasowana do potrzeb
Kapsułki Fairy Platinum Plus to efekt nie tylko naukowej precyzji, ale też głębokiego zrozumienia codziennych problemów użytkowników. To cecha charakterystyczna produktów z portfolio Procter & Gamble. Filozofia koncernu polega bowiem na tym, by odpowiadać na codzienne potrzeby i wyzwania konsumentów, a tym samym czynić ich życie prostszym i wygodniejszym. Kapsułki Fairy Platinum Plus to doskonały przykład tego, jak to podejście realizowane jest w praktyce.
W Centrum Innowacji Procter & Gamble w Brukseli zespół ekspertów prowadzi szczegółowe badania nad różnymi typami zabrudzeń i nawykami zmywania. Co istotne, nie są to wyłącznie testy laboratoryjne. Inżynierowie symulują codzienne sytuacje domowe, wykorzystując do tego nowoczesne technologie, takie jak systemy kamer i światła umieszczane bezpośrednio wewnątrz różnych typów zmywarek. Dzięki temu mogą dokładnie obserwować, jak rozpuszczają się składniki kapsułki oraz jakie są realne warunki działania detergentów i na tej podstawie tworzyć innowacje, które jak najlepiej odpowiadają na potrzeby konsumentów.